Familie Kalender

Nu kan du hente en gratis familie-kalender 2024 hos os i havecentret – tag familien under armen, og få styr på næste års aktiviteter

Drivhuse, nu 50% rabat!

Polytunnel drivhuse er den økonomiske og effektive løsning

Kugle træer

Kugle træer på 120 cm stamme  599.-kr Kugle- ahorn, -akasia, -kirsebær, -platan.

Laurbær til hæk

Vi sender over hele landet.

Hortensia Limelight

Ny hortensia i vort sortiment.
hydrangea Pan. ‘polestar’

Roeds planteskole

Planteskole og havecenter i Randers

Hos Roeds er fokus på planter til haven. Derfor er vi gode ved dem.

I havecenteret har vi et bredt udvalg fra små stauder til store træer. Vi går meget op i gode løsninger og vejleder jer kunder så I får gode haveoplevelser med vores planter. Søger du inspiration er Roeds det rigtige sted at starte.

I “Baghaven” ligger vores planteskole, 10 hektar med planter, det nyder både havecenter og vores engros kunder godt af. Da det sammen lagt giver os det største og bredeste udvalg i haveplanter fra Vejle til Skagen.

Planter kan noget:
De kan give – frugter, læ, skygge, hygge, smukke blomster, levesteder og føde til dyr og insekter, og giver oplevelser året rundt.

Vi er vilde med planter – også de vilde.