Havedesign

Spar tid og penge – få lavet en havetegning

Haven er rammen om huset og er familiens grønne frirum. Har du brug for hjælp til indretning eller udførelse af omlægning af haven, så kan vores gartnere her hos Roeds Planteskole hjælpe.

Her på siden giver vi gode råd til, hvordan du kan lægge planer for din have.
Du kan også ringe efter vores havedesigner på: 86 44 31 31.
Du kan sende en mail, med billeder og beskrivelse til roeds@roeds-planteskole.dk

Du er naturligvis altid velkommen til at medbringe en skitse (gerne med billeder) til dit besøg i vores Havecenter. Det kan f.eks. være af et bed, du gerne vil have hjælp til indretningen af.
Kræver haven en større gennemgang, anbefaler vi et besøg af Havedesigneren.

Genbrug haven
Få besøg af vores havedesigner, der med kreativitet, genbrug af planter, materialer og ved at tilføje nye elementer kan give haven nyt liv, bringe daglig glæde og som tilmed kan være med til at skabe en øget værdi af huset. Selv for 15.000 kr kan der ske store forandringer i haven.

Konsulentbesøg

– en mulighed for at vende dine idéer, havedrømme eller frustrationer med havedesigneren hjemme hos dig. Det kan fx være råd og vejledning til ændringer af et bed, pasningsvejledning, ny inspiration til forhaven eller en overordnet gennemgang af hele haven.

Minimumstakst – 1. time á kr. 799,-

Haveplan

– en gennemarbejdet haveplan. Tegningen er målfast, linjerne ligger fast og detaljerne er plads. Der medfølger en detaljeret planteliste

Tilbud

– du har altid mulighed for at få en uforpligtende pris på planter, arbejdets udførelse, levering eller hvad der må være aktuelt.

Haveskitse

– en haveplan hvor de grundlæggende linjer er lagt og de store tanker er tænkt. Der er ikke lagt vægt på plantesorter, men på plantegrupper. Haveskitsen er ikke helt målfast, men bestemt brugbar!

Du har selv mulighed for at være med i tegneprocessen.

Ved første møde er der mulighed for at aftale en fast pris.

Udførelse

– vi kan hjælpe dig med at udføre dit haveprojekt.

Vores stærkeste side er alt det grønne, og så har vi gode samarbejdspartnere som bistår ved større belægningsarbejder.

Du er dermed altid sikret en veludført have af professionelle fagfolk.

Renovering

– en renovering af en gammel have kan skabe et helt nyt udtryk. Måske skal stilen ændres, der skal ryddes op og plantes nyt eller tilføjes en skøn hyggekrog. Ofte skal der ikke ret meget til for at haven ændrer karakter.